جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اهواز با حضور معاون عمرانی فرماندار و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز و سایر ارگان‌های مدعو در محل سالن جلسات فرمانداری اهواز برگزار گردید.

در کارگروه مدیریت پسماند که در شهرستان اهواز برگزار شد، صغری رستمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز با توجه به مسائل و مشکلات مربوط به حوزه مدیریت پسماند‌های شهری و پایش و بازدید‌های صورت گرفته با توجه به دستور مقام قضایی مبنی بر ضرورت پاکسازی مناطق بحرانی، گزارشی از وضعیت مدیریت پسماند در مناطق ۸ گانه شهرداری اهواز و اقدامات شهرداری‌های مبنی بر پاکسازی محل‌های اعلامی، ارائه نمود.

رستمی در ادامه توضیحاتی را در خصوص ضرورت و اهمیت همکاری کلیه ارگان‌های متولی امر درخصوص انتقال آب به مدفن صفیره و ضرورت تسریع در این امر که منجر به کاملتر شدن چرخه مدیریت پسماند در مدفن صفیره خواهد شد را بیان نمود.

یوسفی معاون فرماندار مواردی را درخصوص ضرورت تداوم پیگیری قضایی با توجه به عدم حصول نتیجه مطلوب و تسریع در کامل نمودن چرخه مدیرت پسماند در مدفن صفیره بیان کرد.

در ادامه از سوی شرکت مناطق نفتخیز جنوب گزارشی از اقدامات پژوهشکده صنعت نفت در راستای ساماندهی محل دفن قدیم اهواز ارائه گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.